2014年4月23日星期三

咖啡印象 - 意大利邂逅Espresso


從2013年一次窮遊意大利開始講起,去咗四個City米蘭,威尼斯,佛羅倫斯,羅馬。一心去意大利想見識下我嘅最愛葡萄酒,酒王Barolo,Barbaresco,Amarone,Super Toscana,點知香港仲多選擇,一係就貴到⋯嘔

從極度失望時就比我遇到新情人⋯Espresso!



一路對咖啡印象麻麻,從唔飲咖啡去到飲Espresso 咁極端呢?



其實因為自己Cheap精上身,意大利一般餐廳食嘢唔算好貴,意粉10EUR左右,Pizza 10-12EUR 但飲品就貴啦!1杯餐酒5-6EUR起,可樂都5-6歐,有氣礦泉水3-5歐,最平就係咖啡、Espresso由0.8-1.2歐,Cappuccino先2歐到,一日食四餐計飲Espresso平好多wo!
好啦就試下先,睇下會唔自己頂唔順先⋯Espresso = 義式特濃⋯會唔會苦到入唔到口呢? 飲一杯3日都訓唔到呢?

Order咗1杯⋯望下隔離左右點飲先⋯唔好失禮⋯做港燦先得架!
當地人好快飲哂,一嚟到先聞下,飲一小口,有D會加糖有D唔會跟住再一口,第三口就飲哂啦。(其實好細杯份量!好少得約30ml左右⋯)

說時遲⋯我嗰杯已經做好咗晌面前啦,嘩! 好靚嘅喝啡色,有D虎班紋,咦有一層厚厚油脂wo! (後來先知道係creama!)同平時齋啡好唔同wo!

好先聞下! 有好香黑朱古力同果仁味,無錯係朱古力同果仁香!
試第一口! Body好厚!一D都唔苦wo⋯仲好滑添! 又唔會嗆喉!
正wo!


等一下冇咁熱再嚟第二口⋯開始飲到咖啡香味,燶燶地嘅咖啡甘苦味又有D蜜糖同朱古力嘅甜味,又有D生果嘅酸味,好復雜!
飲最後一口⋯好多味道晌口腔裏面⋯有Aftertaste⋯好耐都唔散⋯一杯只係得30ml 但果種震撼味蕾嘅感覺! 好感動呀!!!


第一次飲Espresso經歷就好比同一個好個性嘅意國美女約會咁!
外表迷人但又好像好難捉摸,熱情得嚟又城府好深!
講唔出口嘅感覺,我唸呢D就係Espresso魅力!


大件事啦!飲完咁勁嘅Espresso今晚會唔會"眼光光"訓唔著呢? 答案係無事wo! 仲好好訓添!
就係咁之後果十日都不停試Espresso!
餐廳,賣巴士票慨煙仔鋪,火車站內咖啡吧,火車上面餐卡,路邊cafe⋯我都會試下!

我唸⋯我巳迷上咗佢啦!

沒有留言:

發佈留言