2014年4月24日星期四

咖啡店見聞錄 - Antico Caffe Greco - 羅馬


嚟咗意大利咁多日,飲咗好杯Espresso,其實都冇目標要試呢間試果間,亦冇做工課邊間出名,只係行到邊就飲到邊。




今日就去西班牙廣場,路經一條開滿名店LV,Prada ,Dior ,HERMES 嘅街,其中呢間鋪份外顯眼就係呢間Caffe"Antico Caffe Greco"有好多人排緊隊,LV等⋯名店都係冇咩人排隊架!(後來先知呢問嘢大有來頭係羅馬3大Caffe,店內裝修風格古典華麗,牆身有好多大幅壁畫裝飾,古色古香。




原來Antico Caffè Greco 堪稱羅馬最古老的咖啡館,創立於 1760 年,全意大利大概只有威尼斯的Caffe Florian咖啡店同佢有得Fight。好多歷史上著名的文學家與藝術家,如歌德、濟慈、拜倫、李斯特、華格納等,都曾是這裡的常客。)

咁我地一行4人都話想試下啦!入到店分企位的Espresso bar 同座位Caffe兩部份,先睇下價錢有分別先! (又Cheap精上身)嘩! 企位同座位價錢差四倍,1杯Esp 企位 €1.5,但座位就要€6,咁同行3位精打細算嘅朋友就話不如"攞走"去西班牙廣場道飲啦!


咁⋯好啦⋯3對1你地話事! (其實我想座低飲。豪D架)

去買飛比錢時,問下有冇得Take away先,收銀小姐回我一句"Take away" 我答Yes! Four Espresso Take away Please! 佢⋯眼神莫名奇怪!!
買好飛就去Bar枱交比barista 並同佢講多次"Take away"。
佢反應好大咁問我"Take away"SURE" 我答"SURE"佢啤咗我一眼!



跟著就好燥底咁用意大利文同其他barista講:「沖4杯Espresso攞走!!」我諗係咁。
跟著眼前有4杯用十幾年前大陸飲水機(軟腍腍果D膠杯)裝住嘅Espresso,我地4個人⋯八目交投! ⋯叮一聲明晒! 原來本地人根本唔會外買咖啡!
(之後上綱爬文先知道意大利嘅咖啡文化,Caffe同Espresso bar 係佢地忙到死都會去鬆一鬆慨蛇竇,點會買外賣呢!⋯仲有"攞走"佢地就用唔到瓷器杯又保証唔到咖啡溫度影響晒D質素,所以barista一般到唔Like!)


真係"攞走"杯啡質素差好遠⋯好快就凍左! 冇晒香味! 仲有D變酸!
經過今次「港燦⋯咖啡名店"攞走"事件!」之後學識咗⋯咖啡係要嚟享受! 唔係牛飲架!
所以大家以後去飲杯好咖啡都係唔好"攞走"啦!!
Antico Caffe Greco 我會再返嚟架!!

店名:Antico Caffe Greco
地址:Via Condotti 86
Piazza di Spagna
Rome
Italy

沒有留言:

發佈留言